Hackathony to wydarzenie, dzięki któremu możliwe jest m.in.:

– szybka i skuteczna rekrutacja,
– stworzenie funkcjonalnego rozwiązania w krótkim czasie,
– znalezienie kreatywnego rozwiązania problemu, z jakim boryka się Twoja firma

Naszym partnerom udało się to wszystko osiągnąć na organizowanych przez nas hackathonach.

Poza wymiarem biznesowym, hackathon to też zabawa i świetnie spędzony czas. Tego rodzaju wydarzenia wymagają doświadczenia, by zapewnić i zadbać o odpowiednich uczestników oraz dostarczyć pożądane efekty w krótkim czasie.

Zobacz, jak to robimy!

HackYeah to wydarzenie, które w październiku 2017 roku pobiło dwa europejskie rekordy:

  • największej liczby uczestników stacjonarnego hackathonu
  • największej liczbie programistek biorących udział w hackathonie.

  • Nasz hackathon już od pierwszej edycji urósł do rangi wydarzenia o międzynarodowym zasięgu i ogromnym potencjale. Rok temu uczestnicy pracowali nad zadaniami z zakresu bezpieczeństwa sportów ekstremalnych, problemów społecznych, kataklizmów pogodowych, oraz nad zadaniami partnerów wydarzenia. Nagrodzono trzy projekty:

  • KATEGORIA X-SPORTS – projekt 42.2.
    System i urządzenie pomagające ocenić, czy osoba praktykująca sporty ekstremalne (np. wspinaczka) jest bezpieczna. System monitoruje takie wskaźniki jak temperatura ciała i ruch ciała czy puls, wykrywa anomalie i w razie ich odnotowania – automatycznie wysyła ostrzeżenie do służb ratunkowych.
  • KATEGORIA X-SOCIAL – projekt K.W.A.D.R.A
    Łatwy w obsłudze i przyjazny system dla Szlachetnej Paczki i innych organizacji pozarządowych, usprawniający komunikację między wolontariuszami a darczyńcami.
  • KATEGORIA X-NATURE – projekt Smoco.
    Prosta, mobilna gra dla dzieci, która uświadamia je, jakie zachowania mogą być szkodliwe dla
    środowiska.
  • Kolejna edycja odbędzie się w październiku 2018 roku w Krakowie.

    Liczba uczestników:

    2000

    Doświadczenie uczestników w programowaniu:

    do 6 miesięcy – 45%
    1-3 lata – 25%
    3-6 lat – 13%
    3-6 lat – 13%

    Specjalizacja uczestników:

    Back-end – 34%
    Front-end 28%
    Mobile – 15%
    AI/AR/IoT – 9%
    Security – 6%
    GameDev – 5%
    Graphic designer – 3%

    Opinie uczestników:

    Great atmosphere, good food, so many fun things to do! My favourite: pinball machines!

    Awesome coding with multicultural team. Rest zone, coffee:)

    It was an amazing challenge! I’ve learned so many things and have motivation to learn even more!

    Relacja video:


    CHCESZ POZNAĆ POTENCJAŁ EVENT MARKETINGU?